él
él
A egyedi tervezés lényege abban rejlik, hogy az ügyfél elvárások, az arculati kötöttségek találkozhassanak a grafika fizikai elemeivel, megvalósíthatóságával úgy, hogy az a célcsoport számára is vonzó maradhasson. A hírlevél, szórólap, banner, prezentáció, más offline vagy online vizuális kommunikáció építheti a márkát, növeli a cég identitását, ezért érdemes minden előnyével ki is használni.
Online, mint weblapok, microsite-ok, bannerek, landing oldalak, hírlevelek, infografikák, illetve offline, mint plakátok, szórólapok, kiállításra boardok, katalógusok és egyéb szóróanyagok (nyomdai előkészítésével) megtervezésével segítünk meglévő és új partnereinknek, hogy az egységes arculat erős, eredményes és minőségi márkát tükrözzön.
Először felmérjük a terepet, érdeklődünk a kritériumok, célok tekintetében, majd mindezeket összegezve kezdjük a tervezést.
A 2. fázisban zajlik az elképzelések, célok vizuális formába öntése, vagyis a grafikai tervezés maga és az esetleges módosítások később.
A jóváhagyás után publikálásra kerül a grafika a nagyközönség elé megerősítve a cég üzleti kommunikációját.