Közösségi média kommunikáció

social media mobilon

Kérdések

 

  • Tervezi a közösségi média jelenlétet vagy már megtalálható a cége Facebookon, Instagramon, Google+-on, Pinteresten vagy Linkedinen?
  • Gondolkodott azon, hogyan, milyen arculattal, kommunikációval jelenjen meg a platformokon?
  • Esetleg a stratégia alkotás, a posztolások koordinálása, statisztika figyelése több időt vesz igénybe, mint tervezte?

MIÉRT A KÖZÖSSÉGI MÉDIA MARKETING?

 

Manapság már alap jelen lenni pl. Facebookon, azonban nem elég csupán kommunikálni a célcsoport felé, hanem fontos saját, interakciónövelő stratégiát alkotni, hogy a jó időben, a megfelelő kreatívval eredményességet érjünk el hatékonysággal párosítva. A közösségi oldal kialakításnál már a legelejétől hangsúlyt szükséges fektetni a részletekre és a teljes projekt kidolgozására is.

közösségi média
közösségi kommunikáció statisztika

Megoldásunk

 

Rendszeresen kezeljük a közösségi oldalán a posztokat, kampányokat vevő-és ügyfélszerző kommunikációval és statisztikákkal segítjük értelmezni a közösségi marketing eredményeket. Maximálisan kiaknázzuk a platformok adta lehetőségeket a social media menedzselése során, vagyis képet, mozgóképet (gif), szöveget, videót, linkeket posztolunk forgalomnövekedést és a brandépítést érve el ezek által.

AHOGYAN DOLGOZUNK

Auditálás

Átvizsgáljuk a közösségia média platformokat, hogy hol és milyen módon zajlik a cége kommunikációja, illetve feltárjuk az Ön termékéhez/szolgáltatásához illeszkedő piaci réseket.

Alkotás

Együttműködésünk során megalkotjuk az Ön ügyfélszerző startégiáját, javaslattal élünk a posztok gyakoriságára, időzítésére vonatkozóan.

Kommunikáció

Kezeljük a fiókokat, a megfelelő időszakban posztolunk, válaszolunk a kommentekre és kézben tartjuk a Facebook, Insta, Linkedin, YouTube kampányokat.

Utókövetés

Az eredményességet és a hatékonyságot statisztika segtségével „mérjük”, mely adatok által tervezzük az elkövetkező időszakokat.

Tekintse meg csomagajánlatainkat

Kérjen ingyenes árajánlatot !