30 jún Mit rejt a webáruházak számára a közösségi média?
A közösségi oldalak kiváló megoldást nyújtanak a potenciális vásárlók megszerzésére. A marketing-kommunikációban rejlő lehetőségek kihasználása ezeken a felületeken a legegyszerűbb.
Webáruházad termékeit lehetőséged van közelebb hozni az emberekhez, különféle posztok, videós vagy képes tartalmakkal. Egy kis ügyeskedés árán ezek komoly megosztásokat érnek el, ezzel szerezve neked több likeot, látogatót, vásárlót. Facebookon a hirdetési lehetőség is relatíve olcsó és egyszeű megoldás a terméked, oldalad népszerűsítésére. Jelenleg ez a leghatékonyabb hirdetési felület (az Adwords mellett), ami a KKV-k számára könnyen elérhető és kamatozó.
Negatívuma szinte nincsen, ám egy dologra érdemes figyelmet és gondot fordítani: talán soha nem volt még ennyire egyszerű nyilvánosan véleményt nyilvánítani. A felhasználók (sokszor a névtelenség homályába) negatívan értékelhetik és véleményezhetik, pontozhatják az oldaladat, termékedet. Ez mindenkivel megeshet és kellemetlenül érintheti a webáruház forgalmát. Megoldásként válaszd mindig a kommunikációt, reagálj, válaszolj, segíts, így ezekből is pozitívan jöhetsz ki!
A Facebookon kívül aktív közösséget Instagramon, Youtubeon és Pinteresten találhatunk.
Pinteresten szűk közösség van jelen, ám bizonyos területek (konyha, szépség, DIY) jól járhatnak egy céges profil létrehozásával és kreatív, egyedi képek (receptek, ötletek) feltöltésével, mert a megosztásokból itt is branderősítés és konverzió érhető el.
Instagramon a legfiatalabb korosztály van jelen főként. Profil létrehozása javasolt, de gondold át, hogy milyen arculatot képviselsz majd, legyen mindenképpen egységes!
Youtube-ra feltöltheted saját videóidat, mellyel jól tudod szemléltetni a termékek használatát, lehetőségeit, reklámjait.
Van azonban egy közös a két oldal között. Uralják őket az influencerek. Az influencereknek nagyon sok követőjük van, akik nem csak figyelemmel követik őket, hanem formálják véleményüket és ízlésüket is. Ezt kihasználva cégként egy termékhez illő youtuber vagy instagram celeb megkereshető és (akár termékért cserébe) bemutatják, népszerűsítik a terméket.
Brandépítéshez elengedhetetlen a közösségi média, erejéből a lehető legolcsóbb módon indíthatod vagy növelheted eladásaidat. A mi történetünk Az Insta story valamivel több, mint pusztán egy általános poszt a Facebook oldalunkra. Nagyobb s... A LinkedIn a Facebook-hoz és Instagram-hoz hasonló platform azzal a lényeges különbséggel, hogy míg utóbbi kett... Először idén tavasszal röppent fel a hír, hogy az Instagram megreformálja a like-olás szabályait. Ez gyakorlatil... A TikTok egy olyan mobiltelefonos videómegosztó program, amellyel 15 másodperces kreatív kisvideókat lehet készít... Az Instagram ma már nem a jövő, hanem a jelen meghatározó közösségi média felületeinek egyike. De nemcsak a c... Tagadhatatlan, hogy a videók korát éljük, amelynek egyik legjelentősebb platformja a Youtube. Néhány évvel ezel... 1,5 millió felhasználót tudhat magáénak itthon is az Instagram. Egy percig sem kérdés, hogy a cégként is jelen ... A Facebook folyamatosan figyeli a felhasználók viselkedését, aminek a sok hasznos fejlesztés az eredménye. Ilyen p... 1. Videómarketing Egyértelműen tarolnak a videós tartalmak. Erről gondoskodik a Facebook is, aki a logaritmusát a ... Az influencerek, másnéven véleményvezérek, azok a bloggerek, vloggerek vagy celebek, akik sikeresen felkeltették e... A Social media managert talán a legegyszerűbb lespórolni a cégeknek. Mert Facebookja mindenkinek van (talán Instagr... Mostantól azok sem feledkezhetnek meg rólunk, akik az Instagramon érdeklődtek már a cégünk iránt. Megérkezett u... Rengeteg időt tud elvenni az, amikor az ismerőseink telespammelik a hírfolyamunkat. Ez a gyakorlatban azt jelenti, ho... A Snapchat szöveg, kép és videó küldésére használt mobilos applikáció, ami a fiatalok körében (átlagéletko... A nyereményjátékok igen népszerű ötletnek számítanak, hiszen az emberek ajándékokért, nyereményekért szíve... A közösségi oldalak kiváló megoldást nyújtanak a potenciális vásárlók megszerzésére. A marketing-kommuniká... A közösségi média vagy ahogy angolul szokták nevezni, social media a közösségért van, a felhasználó áll a k... Talán mindenki számára jól ismert a Google+ platform, amelyet akár nap, mint nap is használunk, akár cégként, a...
Insta sztorik sikeressége
A LinkedIn professzionalizmusai
Valóban eltűnnek a like-ok a közösségi oldalakról?
Mi fán terem ez a TikTok?
Hipp-hopp, itt az Instagram-shop
A Youtube sem akar lemaradni – ezekkel az újításokkal köszöntötte az évet
Turbózd fel Instagram fiókod 5 lépésben!
Facebook csoportok, de miért is?
2017 online marketing trendeszközei 7 pontban
Kik azok az influencerek, és miért érdemes együttműködnöd velük?
A posztolás szakma, művészet vagy bárki csinálhatja?
Yes! Remarketing Instagramon is! Pillecukor…
Facebook hírfolyam: spammerek kizárva!
Mi fán terem a Snapchat és van-e jövője?
Vannak a nyereményjátékoknak veszélyei a közösségi médiában!
Mit rejt a webáruházak számára a közösségi média?
A közösségi média nézőpontokból
Google+, mint kiaknázatlan közösségi média lehetőség cégeknek