CÉGEDRE SZABOTT
Hirdetéskezelés
Vannak olyan helyzetek, amikor a klasszikus online- és offline marketing kevésbé elegendő és sokkal célzottabban szeretnéd elérni ügyfeleidet, célközönségedet. A PPC (pay per click), azaz kattintásalapú hirdetések ilyenkor lesznek relevánsabbak.
Hiszen ekkor már lokálisabban szeretnéd elérni a vevőid, nem csak a nagyvilágot akarod megcélozni, hanem még potenciálisabb vevőkört építenél ki eredményességgel.
A közösségi média platformok (Facebook, Instagram, Linkedin, YouTube, TikTok) lehetővé tették a még célzottabb elérést, amely mérhető, tényleges emberekre vonatkozik és pontosítani lehet akár demográfiai, érdeklődési kör szerinti célcsoportokat is.
A keresőóriás, a Google pedig olyan statisztikák birtokában, amelyet pl. egy weboldal látogatottságáról tud szerezni, lehetőséget biztosított egyéb kattintásalapú hirdetések készítésére is, mint pl. anno AdWords-nek hívtuk, ma már Google Ads-nek. Azonban a Google számos "termékkel" hódított magának teret, mint a remarketing vagy a Shopping hirdetések.
Illetve vannak még egyéb egyedi kattintásalapú hirdetési felületek adott országot vagy iparágat tekintve pl. az árukereső jellegű hirdetések is.
KATTINTÁS ALAPON HATÉKONYAN
Hogyan képzelheted el?
Dióhéjban így lehetne leírni a kattintásalapú hirdetések kezelését, hogy számos alapbeállítást fontos elvégeznünk még a kampányok indítása előtt, majd azokat kicsit korrigáljuk időközben és a statisztikákból levonjuk a következtetéseket, majd ez a folyamat ismétlődik újra+újra A/B tesztelésekkel, korrigálásokkal karöltve.
Egyediség
A partnereinknél egyedi stratégiát állítunk fel és kezeljük, állítjuk be a hirdetéseket.
Tesztelés
Mindig van a háttérben egy alap munka, de minden iparágnál az egyediséged miatt szükséges a folyamatos tesztelés, hiszen az emberek is változnak és a világ is változik.
Statisztika
Igen, diagramokból, statisztikákból értünk, abból tudjuk levonni a következtetéseket adott kampánnyal kapcsolatban.
LÉPÉSRŐL LÉPÉSRE
Hogyan dolgozunk?
IGÉNYFELMÉRÉS
- Megbeszéljük az elvárásaidat, mit, mikor, hol és hogyan képzeltél el. Ez fontos, igen, meghallgatunk, majd szakmailag is hozzátesszük a javaslatokat.
- Ha már futottak kampányaid, akkor megtekintjük a statisztikákat, konzekvenciákat vonunk le belőlük.
ELŐKÉSZÍTÉS
- Előkészítjük a kampányokat, hirdetéseket a publikálásra, platform szerint demográfiai beállításokat eszközölünk, alap beállításokat elvégezzük.
- Ebben a fázisban tervezünk, szövegeket alkotunk, kulcsszavakat kutatunk, ellenőrzünk, beállítunk, korrigálunk kicsit.
KAMPÁNYKEZELÉS
- A kampánybeállításokat, kulcsszavakat, hirdetéseket megmutatjuk neked, cégednek, hogy megfelelőek-e az információk, amellyel futni fognak a hirdetéseid.
- Ezt követően indulnak a kampányaid, adott platformon és pár hét elteltével pluszban is A/B tesztelünk, korrigálunk és menedzseljük a platformtől függően a kampányaidat.