no_telefon_kozossegi_social_media

KLASSZIKUS SOCIAL

Közösségimédia

Van úgy, hogy a cégedet jobban bemutatnád, közösségibb tartalmat, információt szeretnél megosztani másokkal, célközönségeddel, amely akár ezáltal márkaépítő, bevételnővelő is lehet... Ilyenkor jön általában szóba a közösségi média, mint marketingeszköz.

A social media segítségével ugyanis más típusú személyeket érhetsz el, ha szeretnél és sokszor egyszerűbb profilt készíteni, mint egy weboldalt, ugyanakkor plusz platform, ahol bemutathatod a cégedet, magadat, szolgáltatásaidat/termékeidet. 

A közösségi média viszont lehetőséget biztosít arra is, hogy pluszt adjon és a célközönségedet átirányítsd egyikről a másikra, hogy minél inkább nálad köteleződjenek el hosszútávon is akár. A közösségi média élővé varázsolhat. Hiszen ami ott van, az biztos aktuális is, míg a weblapod ilyen gyakorisággal általában kevésbé frissíted.

Mindegyik platform erősítheti a másikat, de ez fordítva is igaz. Ezért bármelyik mellett is döntesz az aktivitás és a rendszeres kommunikáció elengedhetetlen, különben elveszik a varázsuk.

KÖZÖSSÉG ÉPÍTÉS ÉS KOMMUNIKÁCIÓ

Hogyan képzelheted el?

Hatékony eszköz a social média, mivel tudsz általa brandet építeni, ügyfeleket szerezni, a hűséget növelni, közösséget építeni csoportok esetén, sőt piackutatási célból is alkmazhatod és megfigyelhetjük a versenytársakat is általa könnyebben, mint anno tehettük.

Összegezve azzal foglalkozunk, hogy menedzseljük a social kommunikációd, megtervezzük a megjelenésedet (pl. borítókép) hogy a fentiekben leírtak érvényesülhessenek még inkább. Posztolunk, képeket, infografikákat tervezünk, leírásokat, posztszövegeket írunk vagy adott esetben ügyfélszolgálatot kezeljük vagy éppen a zárt csoportod kommunikációját koordináljuk (platformtól függően).

Facebook

Ez a legnépszerűbb platform, főleg a barátokkal, családtagokkal való kapcsolódást teheti lehetővé zárt és nyitott csoportok hozhatók létre a segítségével, amelyekben növelheted az elköteleződésüket is.

Instagram

A kép- és videómegosztó platform, amely a vizualitásra öszpontosít. A márkád itt igazi brandépítő lehet és igazán vonzó a célközönség számára. Itt a szövegezés kevesebb helyet szokott kapni, a látvány a mérvadóbb.

Linkedin

A professzionális hálózati platform, itt kapcsolódhatnak az emberek a partnerekkel, munkatársakkal, csatlakozhatnak csoportokhoz szintén és iparági szinten "mozoghatsz" te is akár. Új ügyfelek és tehetségek toborzására vonzóbb alkalmazni. Sőt növelheted általa az employer brandingedet is, bár erre a többi social platform is ráerősíthet.

YouTube

A videómegosztó platformot mindenki ismeri. A célközönségednek élővé teheted a szolgáltatásod, a terméked, megmutathatsz egy videóban mindent, amit szeretnél, sőt oktathatod is vevőidet, partnereidet akár. A YouTube egy jó, ismert márkanév, amit a weboldalakba is beépíthetsz, és ez is értékes lehet a branded számára.

TikTok

Főként rövid videómegosztó platform, ahol szintén megoszthatsz videókat, oktató jelleggű kisfilmeket, táncokat, trükköket. A TikTok is mára már igazán ismert lett és trendi. Kreatívabb tartalmat tudsz általa sokszor létrehozni.

no_laptop_teazik_rolunk

LÉPÉSRŐL LÉPÉSRE

Hogyan dolgozunk?

IGÉNYFELMÉRÉS

  • Az igényfelmérési fázisban megbeszéljük az elvárásaidat, a célközönségedet pozícionáljuk, vagyis meghallgatjuk, hogy kiket szeretnél elérni.

  • Közösen is ötletelünk kicsit, kiválasztjuk az adott platformot és a megjelenésed kinézetét, átbeszéljük az ezzel kapcsolatos elképzeléseket.

  • Elemezni fogjuk a kommunikációd, a konkurenciáidról is szó fog esni, lefektetjük veled a stratégiai alapokat először.

TERVEZÉS

  • A tervezési fázisban történik maga a kreatív tervezés, a megbeszéltek alapján kidolgozzuk a stratégiát.

  • Az elmondottak alapján elkészítjük a platformokhoz a kommunikációs leírásokat, hashtagkutatást is végzünk és megtervezzük a megjelenésed (pl. borítókép tervezés, logókép).

  • A konkurenciád és a saját céges kommunikációs elemzésünk során felállítunk egy kommunikációs, javasolt stratégiát.

PUBLIKÁLÁS

  • A tervezési fázis után jön még 1 módosítási kör a borítókép/posztkép/videó esetén, ami a cégeddel való azonosulást hivatott szolgálni. Ilyenkor is még egy kicsit tervezünk.

  • Amikor már elfogadásra kerül a kommunikációs stratégiánk, a közösségi oldalas megjelenésed, akkor publikáljuk és kérés esetén havi szinten tartalmat készítünk a részedre, s azokat is a megfelelő időben publikáljuk, menedzseljük.

KIEMELT

REFERENCIÁK