marketing_tanacsadas_online_konzultacio

CÉGEDRE SZABOTT

Marketing-tanácsadás

Minden cég életében vannak bizonyos időszakok, amikor a marketing világa annyira előrehalad már, hogy már kevésbé átlátható a számodra vagy éppen van egy olyan pillanat, amikor megálltál és a kreatív vonalaid már kevésbé áramolnak. 

A marketing-tanácsadás egy szakértői segítséget, támogatást, iránymutatást adhat a számodra, hogy komplett stratégiában gondolkodhass a bizniszedet illetően és megmutassa, hogy merre érdemes továbbhaladnod, vagy milyen szintre léphetsz a cégeddel.

Előnyös lehet a marketing konzultáció, ha

  • új piacra szeretnél belépni,
  • növelni szeretnéd márkád ismertségét,
  • több ügyfelet szeretnél szerezni,
  • hatékonyabbá tennéd a kampányaidat,
  • javítani szeretnél konverziós arányaidon,
  • szakértői, külső szemléletet szeretnél meghallgatni a cégeddel kapcsolatban.

TANÁCSADÁS OBJEKTÍVEN

Hogyan képzelheted el?

Bizony, objektív szemléletet fogsz kapni a cégedről, a saját eddigi, meglévő kommunikációdról. Feltérképezzük a piaci helyzeted, keresőben való megjelenésedet, konkurenciád helyzetét elemezzük és levonunk egy saját konzekvenciát a cégedről azért, hogy tudjunk előrehaladni és megmutatni egy fejlődési irányvonalat a részedre.

Objektivitás

Kevésbé fogunk kertelni, és alaposan megnézzük a saját belső listánk alapján, hogy milyen pontokon tudsz fejlődni.

Kutatás

Kutatni fogunk kicsit a céged után, megnézzük, hogyan találhatunk meg, milyen benyomást keltesz a piacod szerint.

Összegzés

A véleményünket, javaslatainkat összegezve kommunikáljuk feléd és ha benne vagy, akkor elkezdjük a közös munkát.

marketing_konzultacio_hogyan_dolgozunk

LÉPÉSRŐL LÉPÉSRE

Hogyan dolgozunk?

IGÉNYFELMÉRÉS

  • Az igényfelmérési fázisban megbeszéljük az elvárásaidat, mit szeretnél elérni a tanácsadás által.

  • Átbeszéljük, hogy vannak-e bármilyen elképzeléseid, céljaid a jövőt illetően és hova szeretnél eljutni.

  • A konkurenciádról és a tevékenységeidről, termékeidről is fogunk érdeklődni, mert szeretnénk téged és a cégedet is megismerni.

ELŐKÉSZÍTÉS

  • Az előkészítési fázisban mi magunkat készítjük fel a cégedből. Kutatunk, olvasunk rólad, a konkurenciádról, kommunikációt figyelünk és hallgatunk.

  • Ekkor még az információgyűjtés fázisában vagyunk mi is és feltérképezzük, hogy milyen lehetőségek mentén lehetne haladni a cégeddel.

  • Amikor letisztultak a kapott, olvasott, gyűjtött információk, akkor formába öntjük, hogy emészthető, releváns és érthető legyen.

STRATÉGIA

  • A stratégiai fázisban már alkotunk, megbeszéljük milyen irányban haladhatunk közösen, milyen stratégiát lehet a cégedben alkalmazni.

  • Ezt követően monitorozzuk, hogy mik valósultak meg és milyen módon.

  • Korrigálunk, javítunk, tökéletesítünk, A/B tesztelünk és haladunk a stratégia pontjaiban előre veled közösen. Ez azt jelenti, hogy mi dolgozunk, de folyamatosan egyeztetünk és jóváhagyatjuk veled a módosításainkat, javaslatainkat.

KIEMELT

REFERENCIÁK