CÉGEDRE SZABOTT
Marketing-tanácsadás
Minden cég életében vannak bizonyos időszakok, amikor a marketing világa annyira előrehalad már, hogy már kevésbé átlátható a számodra vagy éppen van egy olyan pillanat, amikor megálltál és a kreatív vonalaid már kevésbé áramolnak.
A marketing-tanácsadás egy szakértői segítséget, támogatást, iránymutatást adhat a számodra, hogy komplett stratégiában gondolkodhass a bizniszedet illetően és megmutassa, hogy merre érdemes továbbhaladnod, vagy milyen szintre léphetsz a cégeddel.
Előnyös lehet a marketing konzultáció, ha
- új piacra szeretnél belépni,
- növelni szeretnéd márkád ismertségét,
- több ügyfelet szeretnél szerezni,
- hatékonyabbá tennéd a kampányaidat,
- javítani szeretnél konverziós arányaidon,
- szakértői, külső szemléletet szeretnél meghallgatni a cégeddel kapcsolatban.
TANÁCSADÁS OBJEKTÍVEN
Hogyan képzelheted el?
Bizony, objektív szemléletet fogsz kapni a cégedről, a saját eddigi, meglévő kommunikációdról. Feltérképezzük a piaci helyzeted, keresőben való megjelenésedet, konkurenciád helyzetét elemezzük és levonunk egy saját konzekvenciát a cégedről azért, hogy tudjunk előrehaladni és megmutatni egy fejlődési irányvonalat a részedre.
Objektivitás
Kevésbé fogunk kertelni, és alaposan megnézzük a saját belső listánk alapján, hogy milyen pontokon tudsz fejlődni.
Kutatás
Kutatni fogunk kicsit a céged után, megnézzük, hogyan találhatunk meg, milyen benyomást keltesz a piacod szerint.
Összegzés
A véleményünket, javaslatainkat összegezve kommunikáljuk feléd és ha benne vagy, akkor elkezdjük a közös munkát.
LÉPÉSRŐL LÉPÉSRE
Hogyan dolgozunk?
IGÉNYFELMÉRÉS
- Az igényfelmérési fázisban megbeszéljük az elvárásaidat, mit szeretnél elérni a tanácsadás által.
- Átbeszéljük, hogy vannak-e bármilyen elképzeléseid, céljaid a jövőt illetően és hova szeretnél eljutni.
- A konkurenciádról és a tevékenységeidről, termékeidről is fogunk érdeklődni, mert szeretnénk téged és a cégedet is megismerni.
ELŐKÉSZÍTÉS
- Az előkészítési fázisban mi magunkat készítjük fel a cégedből. Kutatunk, olvasunk rólad, a konkurenciádról, kommunikációt figyelünk és hallgatunk.
- Ekkor még az információgyűjtés fázisában vagyunk mi is és feltérképezzük, hogy milyen lehetőségek mentén lehetne haladni a cégeddel.
- Amikor letisztultak a kapott, olvasott, gyűjtött információk, akkor formába öntjük, hogy emészthető, releváns és érthető legyen.
STRATÉGIA
- A stratégiai fázisban már alkotunk, megbeszéljük milyen irányban haladhatunk közösen, milyen stratégiát lehet a cégedben alkalmazni.
- Ezt követően monitorozzuk, hogy mik valósultak meg és milyen módon.
- Korrigálunk, javítunk, tökéletesítünk, A/B tesztelünk és haladunk a stratégia pontjaiban előre veled közösen. Ez azt jelenti, hogy mi dolgozunk, de folyamatosan egyeztetünk és jóváhagyatjuk veled a módosításainkat, javaslatainkat.