
KREATÍV ÉS KULCSSZAVAS
Content marketing
Ez az, amikor valamilyen szöveget szeretnél írni/irattatni valahova, nagyon egyszerűen megfogalmazva. Lehet, hogy DM levél megfogalmazásában gondolkodsz, vagy éppen a hirdetések szövegezésén vagy a weboldalad tartalmán, ez mind beletartozhat a content marketingbe, vagyis tartalommarketing eszköztárába.
Ez egy olyan marketingstratégia, amely minőségi tartalmak készítésén, terjesztésén alapszik. Vagyis például hosszabb lélegzetvételű cikkeken keresztül tudja bevonzani a célközönségedet, növelheti a márkaismertségedet, sőt akár szakértőként tudsz fellépni a saját szakmádon belül általa.
A content marketing lényege nem pusztán a nyers bevételszerzés, hanem leginkább az információátadás, az értékes, informatív tartalom készítése, amelynek a segítségével elköteleződést érhet el a céged és bizalmat építhet.
TERVEZÉS OKOSAN
Hogyan képzelheted el?
A te hangod, a te stílusod szerint írjuk a szövegezéseket és készítünk vevővonzó tartalmat adott szakmai témában. Legyen szó termékleírásról, reklámszövegről, cikkekről és így tovább. Minden alkalommal megfigyelünk, konzekvenciákat vonunk le a témát illetően és így készítünk tartalmat az alábbiak segítségével:
- a mesterséges intelligenciával (AI) is együtt dolgozunk adott esetben,
- versenytársakat elemzünk,
- információkat gyűjtünk az adott témában,
- így alkotjuk meg az egyedi szövegezéseket,
- kérés esetén képekkel is illusztráljuk a szövegezést.
Blog cikkírás
Szakmai vagy személyes blogodra írunk cikkeket, személyes mesédet belefogalmazva kreatívan, egyedi módon.
Weblap/landing szövegírás
Teljes weboldal szövegezését vagy a landoló oldaladat is megírjuk, hogy az bevételnövelő, értékteremtő lehessen.
Termékleírás
A webshop termékeiről teljes leírást készítünk, írunk, szakmázunk, paraméterekkel, információkkal tűzdelve proaktívan a vevői igényeket szem előtt tartva.
PR cikkírás
Objektíven írunk cikket a termékeidről, szolgáltatásaidról vagy a cégedről, amelyben az előnyöket felsorolva, a pozitívumokra koncentrálunk, mindezt eleganciával párosítjuk, hogy értéket teremthessünk.

LÉPÉSRŐL LÉPÉSRE
Hogyan dolgozunk?
IGÉNYFELMÉRÉS
- Az igényfelmérési fázisban megbeszéljük az elvárásaidat, a célközönségedet pozícionáljuk, vagyis meghallgatjuk, hogy kiket szeretnél elérni.
- Ezt feltérképezzük a témát, konkurenciát figyelünk, azok kommunikációját implementáljuk adott esetben, kulcsszavakat is figyelünk cikkírás, blog esetén.
- Meghallgatjuk a tapasztalataidat, hiszen a saját szakmádban jóval többet tudsz nálunk, megnézzük a lehetőségeket és indulhat az írás.
SZÖVEGÍRÁS
- Miután feltérképeztük a konkurenciádat és megfigyeltük a szóhasználatokat, összegeztük a kulcsszavakat, ezek alapján segítségül hívjuk a mesterséges intelligenciát is és közösen még ötletelünk kicsit a témádban.
- Majd jön maga a "nyers" szövegírás, amely adott karakterszámmal, hosszal íródik, természetesen a saját nyelvezetedet, stílusodat használva.
- Ha készen van a tartalom, akkor házon belül lektoráljuk, hibákat, szóismétléseket keresünk.
ÁTADÁS
- Ha minden tartalmi és egyéb eleme a szövegnek rendben van, akkor megosztjuk veled is az első kört.
- A cégen belül átnézitek, elmondjátok esetleges javaslataitokat, kéréseiteket és ezek alapján korrigálunk.
- Amikor pedig mindegyik fél elégedett, akkor átadásra kerül a szöveges tartalom vagy feltöltésre a weboldalra, ez már igény és lehetőség kérdése.