Insta sztorik sikeressége

Insta sztorik sikeressége

A mi történetünk

Az Insta story valamivel több, mint pusztán egy általános poszt a Facebook oldalunkra. Nagyobb súlya abban rejlik, hogy csak 24 óráig látható a bejegyzésünk (ami egyaránt lehet hagyományos vagy szerkesztett kép, illetve mozgókép). Ez az oka annak, hogy sokkal jobban megválogatjuk, mit szeretnénk szerepeltetni arra a teljes napra. Azt is mondhatnánk, hogy amit a történetünkben helyezünk el, az a főposztunk.

Hasznossága

Két oldalról közelíteném meg az Insta story alkalmazásának hasznosságát. Egyrészt magánemberként megmutathatjuk ismerőseinknek, hogy milyen csodálatos napunk is van, mekkora öröm ért bennünket, de viccelődhetünk vagy akár áraszthatunk nyugalmat is bejegyzésünkkel – őszintén együttérző barátainknak kellemes perceket szerezve ezzel.

Másrészt viszont saját vállalkozásunk építésére is felhasználhatjuk ezt a lehetőséget. Vállalkozásunk hitelességét, érdemeit, egyéb elismeréseit, termékeit egyaránt szerepeltethetjük a fennálló 24 órában, ezzel egyfajta dinamizmust és potenciált sugallva azoknak, akik oldalunkat látogatják.

Sikeressége

A látogatottságból következtethetünk arra, hogy kiknek vagyunk fontosabbak, illetve a like-ok számából azt is megállapíthatjuk, hogy az adott napon mekkora hatással voltunk online térben a közösségünkre. Láthatjuk mire van igényük barátainknak, ismerőseinknek vagy épp ügyfeleinknek.

TIPP

Magánszemélyként törekedjünk a pozitív tartalmak megjelenítésére, mivel akaratlanul is hatással vagyunk azok érzelmeire, akikkel kapcsolatba lépünk (még, ha csak online felületen is). Vállalkozóként pedig egyik óriási előnyünk abban rejlik, hogy képbe kerülhetünk a látogatók nemét, életkorát, érdeklődési köreit illetően, így könnyebben megválaszthatjuk célközönségünket és marketing stratégiánkat.