
MARKETING ÉS BELSŐ CÉGES
Rendszer automatizáció
A rendszerben gondolkodás, a vállalkozásfejlesztés és az automatizáció, legyen az céges belső vagy marketing jellegű, mind Téged tud szolgálni, (és itt nem csak a marketing automatizációra kell gondolnod, hanem azon túl is).
Vajon, miket érhetsz el egy jól felépített, automatizált rendszer által?
- több időd lesz az új projektjeid fejlesztésére,
- struktúráltabban tudsz a céged jövőjére koncentrálni,
- kevésbé szükséges rávenned magad az adminisztratív feladatokra.
Hiszen mennyire vágyunk arra, hogy kevésbé görnyedjünk az íróasztal laptopja fölött, hogy mi is kimehessünk a szabadba a barátokkal még sötétedés előtt vagy megnézhessünk egy jó filmet még emberi időben.
A vállalkozás fejlesztése és egy rendszer automatizációja fontos alappillére egy idő után a cégednek, ezáltal hatékonyabban tudsz dolgozni, több olyan folyamatra lesz időd, amelyek eddig még a terveid között is elvétve szerepeltek csak.
Bizonyos céges szintlépés után már nem elég egy papír, amire irogatod az ötleteid vagy a beérkezett rendeléseidet, ide már kompletten átgondolt, jövőbe mutató táblázatok, egymáshoz kapcsolódó rendszerek, programok szükségesek, amelyet egy külsős szakértő konstruktívabban és objektívebben tud szemlélni.
VÁLLALKOZÁSOD FEJLESZTÉSE
Hogyan képzelheted el?
Azon vagyunk és leszünk, hogy az idődet "megtöbbszörözzük", hogy a másodpercek lefele pörögjenek és spórolhassunk neked időt a cégednek, neked dióhéjban.
A céges belső rendszeredet és/vagy a marketing rendszeredet is automatizáljuk, megnézzük a kis, idővesztő réseket és korrigálunk, a folyamatokat gyorsításra ösztönözzük.
Olyan ez, mint egy mentorálás, ahol mi vagyunk a rendszermentorok és a céged a mentorált. Úgy igyekszünk támogatni téged, hogy a céged hatékonysága növekedjen.
Még kicsit szofisztikáltnak tűnnek ezek a sorok, lentebb kicsit bővebben kifejtjük őket pontról pontra.
Egyediség a cégednek
Minden személyiség és minden cég más mind működésileg, mind egységében, arculatában is. Pont ezért nézzük egyedileg a céged, nem sablonokat alkalmazunk, hanem a cégedre szabjuk a rendszered automatizációját.
Innovatív ötletekkel előre
Innovatív ötletekkel és megvalósítással, vagy megvalósításó tervvel járulunk hozzá a céged sikeréhez, ha egy adott felület kevésbé alkalmas a számodra, jelezni fogjuk neked és alternatívát javasolunk.
Táblázatokat felépítve
Igen, talán meglepőnek tűnik ez az egyik kardinális kérdés minden cég életében akár kisebb, akár nagyobbról legyen szó. A táblázatok, diagramok segítenek az átláthatóságban és olyan információkat adnak, amelyekkel szinte "fényévnyire" lehet repülni, időt és energiát megspórolva az adott adminisztratív munkatársnak, vezetőnek.
Módszereket alkalmazva
Számos olyan módszer létezik a nagy világban, amelyek alkalmazása hatékonyabbá tehet egy gyártási, vezetési, minőségirányítási, vállalatirányítási folyamatot, ezáltal költséget csökkenthet, projektvezetők, értékesítési munkatársak, vezetők munkáját, hatékonyságát növelheti meg.

Szoftverek támogatnak
Mára már több olyan szotfver létezik, amelyek szinte arra várnak, hogy a cégek használják azokat megkönnyítve a mindennapokat általuk.
- a weblapra pl egy felugró pop-up vevőszerző lehet kis játékkal karöltve,
- egy hírlevélkiküldő szoftver a feliratkozókat egybegyűjtheti és esztétikus, informatív hírleveleket küldhet ki a potenciális érdeklődőknek,
- a számlázó rendszer összeköttetésben lehet a saját webshopoddal, hogy automatikusan menjenek ki a számlák, a megrendeléskor vagy a futárszolgálati átadásnál,
- dropshipping céggel való együttműködés során a rendszereket egymásba "kötve" több dolog automatizáltan tud működni,
- chatbot, AI bot használatával az ügyfélszolgálatra fordított idő szintén lecsökkenthető,
- automatikus SMS kiküldéssel a vevőket, a futárokat, a munkatársakat is lehet értesíteni aktualitásokról, egyéb fontos információkról,
- vállalatirányítási rendszerrel (VIR) a napi adminisztráció és egyéb folyamatok csökkenthetők, az információkat ugyanakkor naprakészen láthatják a vezetők is elkerülve a napi hivogatásokat.
LÉPÉSRŐL LÉPÉSRE
Hogyan dolgozunk?
Mielőtt megnéznéd, hogy mikből állnak a folyamatok, azelőtt érdemes tisztázni azt is, hogy egy hosszútávú projektről, folyamatról beszélünk. Vagyis a legkevésbé arra gondolunk, hogy adunk neked 1 táblázatot és készen vagyunk, hanem alapozunk, falazunk és a végén építjük fel a házat, hogy stabil alapokon állhasson. A folyamat a legkevésbé instant, megoldási stratégia a mindennapjaidhoz, a cégedhez, hogy az valóban téged, a te sikereidet szolgálhassa.
IGÉNYFELMÉRÉS
- Az igényfelmérési fázisban megbeszéljük az elvárásaidat, miken szeretnél változtatni, vagyis a miértekre leszünk kíváncsiak.
- Ezt követően megbeszéljük a kapott információkat, részleteket és elkedjük jobban kibontani a miérteket, az okokat, hogy a rendszer felépítéséhez meg legyenek a szükséges információk.
- Közösen is ötletelünk, megosztjuk a saját tapasztalatainkat és véleményünket is veled, hogy a közös cél felé haladhassunk a tervezésnél majd.
TERVEZÉS
- A tervezési fázisban történik maga a kreatív, egyedi, cégedre szabott tervezés.
- Az ötletek feldolgozása, az elvárások követése után jön maga a folyamat, a rendszer automatizálásának kiépítési folyamat tervezése.
- Itt még csak tervezünk, folyamatábrákkal segítjük az ötleteink láthatóvá tételét és közösen gondolkodunk a folyamataidon is, a céged elakadt részletein. Itt viszont fontos tudnod, hogy minden problémádat ismernünk szükséges, hogy segíthessünk, támogathassunk téged a fejlődésben.
ÁTADÁS
- A terveket elkezdik felváltani a kivitelezési fázisok, amikor a tervek, a közös megbeszéléseket követően kirajzolódnak a folyamatokat elkezdjük rendbe tenni.
- Vagyis az ötleteket megvalósítási fázisba hozzuk, hozzáadjuk a szakértelmünket, tapasztalatainkat és tervezzük a folyamatot.
- Megnézzük, mit, hol és hogyan lehet építeni, min lehet csiszolni még, mit kell teljesen átalakítani és mik segíthetnek téged, a cégedet abban, hogy hatékonyabban működhessen, neked pedig több időd legyen egyéb céges teendőkre.