KÖZVETLEN, ELADÁSHELYI
Klasszikus média
Egy klasszikusnak nevezett, eladáshelyi reklámnak is mondható, amely olyan marketingeszköz szintén az offline területen, amely vásárlásra ösztönzi a célközönségedet.
Megálmodod, hogy szeretnél egy kiállításon, vásáron vagy egy professzionális rendezvényen részt venni, és akkor kerülhet a képbe a mi elnevezésünk szerinti klasszikus média.
Ebbe beletartozhat a plakát a kiállításra, a zászlód, a molinód, a csomagolásod, a konzervdobozod, minden olyan eszköz akár, amely kézzelfogható és a vevőd találkozik vele.
Igen, az eladáshelyi reklámoknak is vannak előnyei:
- felkelti a vevők figyelmét, könnyítheti a vásárlás előtti döntést, ezáltal forgalomnövekedésre tehetsz szert általa
- építheted szintén a márkád, ismertebbé válhatsz általa és bizalmat is építhetsz vele
- ha új terméket, szolgáltatást szeretnél bevezetni, akkor ahhoz is ideális.
TERVEZÉS KLASSZIKUSAN
Hogyan képzelheted el?
Az arculatodnak megfelelően és a kiállításhoz, vásárhoz, megjelenésedhez mérten tervezünk, alkotunk neked. Egyeztetni fogunk szükség esetén a nyomdával, igyekszünk a vásári, rendezvény szerinti elvárásokat is teljesíteni, hogy még professzionálisabb értéket teremthessünk a céged számára.
Hasonlíthatjuk a grafikai tervezéshez, hiszen lényegében az, csak kifejezetten nyomtatott anyagokról van szó és a legkevésbé online, hiszen ez a partnereid, vevőid szeme előtt lesz.
Egyediség
Egyedileg tervezünk és alkotjuk meg az arculatodnak az eladáshelynek megfelelő grafikát.
Innováció
Innovatív ötletekkel járulunk hozzá a céged sikeréhez, ha egy adott felület kevésbé alkalmas a számodra, jelezni fogjuk neked és alternatívát javaslunk.
Elegancia +
A tőlünk megszokott módon a tervezést a partneri elvárásokat, a rendezvényen való megjelenésedet párosítjuk az eleganciával is, hogy még hatékonyabb és eredményesebb legyen a kommunikációd.
LÉPÉSRŐL LÉPÉSRE
Hogyan dolgozunk?
IGÉNYFELMÉRÉS
- Az igényfelmérési fázisban megbeszéljük az elvárásaidat, a célközönségedet pozícionáljuk, vagyis meghallgatjuk, hogy kiket szeretnél elérni, milyen megjelenésre és hova gondoltad azt, azokat.
- Ezt követően megbeszéljük a részleteket a vásárral, kiállítással, csomagolással, megjelenéssel kapcsolatban, hogy hatékonyabb felületet tudjuk részedre akár alternatívaként javasolni.
- Közösen is ötletelünk, megosztjuk a saját tapasztalatainkat és véleményünket is veled, hogy a közös cél felé haladhassunk a tervezésnél majd.
TERVEZÉS
- A tervezési fázisban történik maga a kreatív, egyedi, grafikai tervezés.
- Az ötletek feldolgozása után jön az egyedi formába "öntés" és az átadásra váró tervek elküldése a részedre. Ezek a tervek már "kézzelfoghatóbbak", azonban még kevésbé véglegesek.
- Itt a grafikus az elvárások, ötletek alapján tervez a saját stílusában a céged, kiállítás, rendezvény, üzleted szempontjait figyelembe véve.
ÁTADÁS
- A tervezési fázis után jön még 1-2 módosítási kör, ami a cégeddel való azonosulást hivatott szolgálni. Ilyenkor is még egy kicsit tervezünk, tökéletesítünk.
- Amikor a végleges grafika, grafikák elkészülnek és jóváhagyásra is kerültek, akkor történik a részedre való átadás vagy egyeztetés, nyomdai leadás igény szerint.
- A grafikai terveket minden esetben nyomdakész pdf-ben adjuk át, vagy küldjük meg a részedre és igény szerint a nyomdának is közvetlenül.