stand_kiallitas_rollup_kek_lila

KÖZVETLEN, ELADÁSHELYI

Klasszikus média

Egy klasszikusnak nevezett, eladáshelyi reklámnak is mondható, amely olyan marketingeszköz szintén az offline területen, amely vásárlásra ösztönzi a célközönségedet. 

Megálmodod, hogy szeretnél egy kiállításon, vásáron vagy egy professzionális rendezvényen részt venni, és akkor kerülhet a képbe a mi elnevezésünk szerinti klasszikus média. 

Ebbe beletartozhat a plakát a kiállításra, a zászlód, a molinód, a csomagolásod, a konzervdobozod, minden olyan eszköz akár, amely kézzelfogható és a vevőd találkozik vele. 

Igen, az eladáshelyi reklámoknak is vannak előnyei:

  • felkelti a vevők figyelmét, könnyítheti a vásárlás előtti döntést, ezáltal forgalomnövekedésre tehetsz szert általa
  • építheted szintén a márkád, ismertebbé válhatsz általa és bizalmat is építhetsz vele
  • ha új terméket, szolgáltatást szeretnél bevezetni, akkor ahhoz is ideális.

TERVEZÉS KLASSZIKUSAN

Hogyan képzelheted el?

Az arculatodnak megfelelően és a kiállításhoz, vásárhoz, megjelenésedhez mérten tervezünk, alkotunk neked. Egyeztetni fogunk szükség esetén a nyomdával, igyekszünk a vásári, rendezvény szerinti elvárásokat is teljesíteni, hogy még professzionálisabb értéket teremthessünk a céged számára.

Hasonlíthatjuk a grafikai tervezéshez, hiszen lényegében az, csak kifejezetten nyomtatott anyagokról van szó és a legkevésbé online, hiszen ez a partnereid, vevőid szeme előtt lesz.

Egyediség

Egyedileg tervezünk és alkotjuk meg az arculatodnak az eladáshelynek megfelelő grafikát.

Innováció

Innovatív ötletekkel járulunk hozzá a céged sikeréhez, ha egy adott felület kevésbé alkalmas a számodra, jelezni fogjuk neked és alternatívát javaslunk.

Elegancia +

A tőlünk megszokott módon a tervezést a partneri elvárásokat, a rendezvényen való megjelenésedet párosítjuk az eleganciával is, hogy még hatékonyabb és eredményesebb legyen a kommunikációd.

kiallitas_pos_reklam_klasszikus_media

LÉPÉSRŐL LÉPÉSRE

Hogyan dolgozunk?

IGÉNYFELMÉRÉS

  • Az igényfelmérési fázisban megbeszéljük az elvárásaidat, a célközönségedet pozícionáljuk, vagyis meghallgatjuk, hogy kiket szeretnél elérni, milyen megjelenésre és hova gondoltad azt, azokat.

  • Ezt követően megbeszéljük a részleteket a vásárral, kiállítással, csomagolással, megjelenéssel kapcsolatban, hogy hatékonyabb felületet tudjuk részedre akár alternatívaként javasolni.

  • Közösen is ötletelünk, megosztjuk a saját tapasztalatainkat és véleményünket is veled, hogy a közös cél felé haladhassunk a tervezésnél majd.

TERVEZÉS

  • A tervezési fázisban történik maga a kreatív, egyedi, grafikai tervezés.

  • Az ötletek feldolgozása után jön az egyedi formába "öntés" és az átadásra váró tervek elküldése a részedre. Ezek a tervek már "kézzelfoghatóbbak", azonban még kevésbé véglegesek.

  • Itt a grafikus az elvárások, ötletek alapján tervez a saját stílusában a céged, kiállítás, rendezvény, üzleted szempontjait figyelembe véve.

ÁTADÁS

  • A tervezési fázis után jön még 1-2 módosítási kör, ami a cégeddel való azonosulást hivatott szolgálni. Ilyenkor is még egy kicsit tervezünk, tökéletesítünk.

  • Amikor a végleges grafika, grafikák elkészülnek és jóváhagyásra is kerültek, akkor történik a részedre való átadás vagy egyeztetés, nyomdai leadás igény szerint.

  • A grafikai terveket minden esetben nyomdakész pdf-ben adjuk át, vagy küldjük meg a részedre és igény szerint a nyomdának is közvetlenül.

KIEMELT

REFERENCIÁK