10 érv a marketingügynökség mellett

10 érv a marketingügynökség mellett

Minden vállalkozásnál van egy pont, ahol meg kell állni és döntést kell hozni a marketingről. Mert a marketing egyenlő a cég növekedésével, ezért ez egy igazán sarkalatos pont. Felmerül a kérdés, hogy kiszervezd vagy inkább kiképezd magad, esetleg egy kollégádat vagy felvegyél egy szakembert.

Összegyűjtöttünk 10 pontot, ami segíteni fog tisztán látni, hogy miért éri meg kiszervezni a marketingedet:

  1. időt spórolsz, hiszen nem azért lettél vállalkozó, hogy 0-24-ben robotolj…
  2. pénzt spórolsz, mert nem kell kisérletezgetned hirdetésekkel/kampányokkal és ezzel sok pénzt mentesz meg…
  3. nem kell HR feladatokat (ha próbáltál mostanában felvenni jó szakembert, tudod mennyire nehéz és drága) elvégezned, álláskereső vagy más kampányok beállításával bíbelődnöd…
  4. egész stábod lesz, nem csak 1 szakembered, a marketing csapatot pedig egyéb teendőkkel is megbízhatod (grafika, arculattervezés, szövegírás stb.)…
  5. nem kell szabadságtól és táppénztől függővé tenned a kampányaidat, folyamatosan futnak majd (és szakmai szemek őrzik)…
  6. számonkérhetőség, hiszen megbízási szerződés véd téged, ha valami nem úgy történik, ahogy megbeszéltétek…
  7. nincs kísérletezgetés, csak tesztelt (bevált) megoldások, ezért hatékonyabb lesz minden kampány…
  8. szakemberek kezébe adod a marketinget, mert ez egy szakma és nem A szükséges rossz vagy plusz feladat, amit bárki el tud végezni…
  9. kihozzák a cégedből a maximumot, hiszen a marketingnek végső soron ez is a dolga..
  10. mindent mérnek, tényeket és konkrétumokat prezentálnak neked időről időre…

+ 1 érv

Képzeld el, hogy míg más azon spekulál, hogy kiszervezze vagy benntartsa [az adott munkát?], addig te már rá is bíztad egy ügynökségre a marketingedet és szárnyalsz.

Ezt hívják versenyelőnynek. Élj vele!

Tetszett a cikk? Oszd meg vagy írd meg véleményed ezzel kapcsolatban, fűzz a témához egyéb infót!