2017 online marketing trendeszközei 7 pontban

2017 online marketing trendeszközei 7 pontban

1. Videómarketing
Egyértelműen tarolnak a videós tartalmak. Erről gondoskodik a Facebook is, aki a logaritmusát a videós kontentek számára kedvezően alakította.

2. Influencerek
A hangzatos reklámok mellé felzárkóztak az influencerek. Oka, hogy a felnövekvő Z és Y generáció egyre kevésbé foglalkozik a reklámokkal, sokkal inkább bíznak olyan bloggerek vagy vloggerek véleményében, akiket követnek.

3. Tartalommarketing
A Google is tekert a gombokon, így még inkább fontos lett a saját, egyedi tartalom, ezáltal a céges blog.

4. Facebook csoportok
Lehetőség nyílt összekötni a Facebook oldalakat csoportokkal. Ez segít közösséget alkotni a vásárlókból, aminek ereje felbecsülhetetlen. Szintén a tartalommarketing egy formája és a brandet is emberibbé teszi – nem utolsó sorban.

5. Mobiloptimalizáltság
Szerintünk hihetetlen, de még mindig vannak weboldalak, amik nem optimalizáltak mobilra. Pedig a netezők több mint 50%-a böngészik és vásárol rendszeresen mobilon.

6. Live közvetítések
Már nyáron is javasoltuk, hogy bátran mutasd meg a céged, a céged mögötti életet, eseményeiteket egy live közvetítéssel! Nagyon magas az elérése és a brandhez közelebb hozhatod a követőidet.

7. Messenger bot
Hihetetlen számokat hoztak egész évben a chat botok, közel 100% megnyitási aránnyal működnek és nagyon jól funkcionálnak.

Tetszett a cikk? Oszd meg vagy írd meg véleményed ezzel kapcsolatban, fűzz a témához egyéb infót!