
21 okt 5 pont a tartalommarketingnek!
Megmutatjuk, mi történt volna a cégeddel, ha fél évvel ezelőtt elkezdted volna a tartalommarketinget…
Előrébb sorolt a Google
Mert a robotok a saját, egyedi tartalmat nézik és a webhelyen töltött időt, de erről itt írtunk bővebben.
Szakértő státuszt építettél
Ha havonta 8 poszt került volna ki az oldaladra, akkor ma már 48 cikk lenne az oldaladon, ami már ránézésre is azt sugallja, hogy értesz a szakmádhoz.
Szelíd értékesítés
A tartalommarketing olyan szelíden értékesít, hogy még a “reklámblokkolók” számára is befogadható, hiszen elsősorban értéked ad.
Bizalmat építettél
A hasznos tartalom a célközönség számára a legfontosabb bizalomépítő elem. Ennek eredményeként a fogyasztóid a termékeid, vagy szolgáltatásod iránt is bizalmat táplálnak, kialakult a lojalitás. (Visszatérő vásárlók lettek.)
Folyamatosan fenntartottad a figyelmet
Folyamatosan új és egyedi tartalamat szolgáltatsz, ami segít visszatérő látogatókhoz jutnod és a közösségi médiákban is szárnyra kaphat egy-egy bejegyzés, ami segít új érdeklődőket szerezni.
+ TIPP
A jó hír, hogy ha elkezded most akkor a következő fél évben te is élvezheted a tartalommarketing előnyeit. Ebben tudunk segíteni is, itt tudod felvenni velünk a kapcsolatot.
Tetszett a cikk? Oszd meg vagy írd meg véleményed ezzel kapcsolatban, fűzz a témához egyéb infót!
Mobil app-ot marketingre használjuk?
Egy jó mobil app a marketing terv részét képezi, de önmagában kevés és költséges. Célja az ügyfélszerzés, ...
(Marketing) Lehetőségek Karácsonykor…
tt a karácsony, ami cégednek egy remek lehetőség arra, hogy közelebb kerüljön a vásárlóidhoz. Míg mások akci...
2017 online marketing trendeszközei 7 pontban
1. Videómarketing Egyértelműen tarolnak a videós tartalmak. Erről gondoskodik a Facebook is, aki a logaritmusát a ...
A brandépítés nem csak rizsa…
Miért a Starbucks a legdrágább kávézó? Miért akar mindenki iPhonet? Miért fontos, hogy márkás ruhát hordjunk?...
Webshopoknak videómarketing!
2017 a videómarketing éve volt, úgyhogy nem kérdés, hogy érdemes bevetni ezt a csatornát is a leendő vevőid meg...
Névjegykártya marketing eszköz, ahogyan mi látjuk!
Egy személyesen átadott névjegykártya jó eséllyel hoz “konverziót”, hiszen személyes benyomást is adtunk me...
Employer branding és amit tudni érdemes róla…
Gondolom találkoztál már a problémával, hogy mennyire nehéz ma jó szakembert találni. Ismerd meg az employer bra...
Hírlevél. Kiknek, miért és hogyan?
A hírlevél a múlté! Mondják azok, akiknek sikertelen az e-mail marketingjük. Ne azzal foglalkozzunk, hogy ki, mit ...
Miért hasznos a Google AdWords?
Ha beírod a cégedre legjellemzőbb kulcsszót a Google-be, hányadik helyen jelensz meg? Tételezzük fel, hogy kézm...
Hogyan építsünk fel egy landing oldalt?
A landing oldal egy jó lehetőség, hogy a termékedet vagy szolgáltatásodat értékesítsd. Azonban a konverziók it...
10 érv a marketingügynökség mellett
Minden vállalkozásnál van egy pont, ahol meg kell állni és döntést kell hozni a marketingről. Mert a marketing e...
Holtszezon! Nyaralás! Mivel növelhetjük mégis bevételünket?
Az uborkaszezonban sem kell(ene) lemondani az ügyfelekről. Alkalmazkodjunk inkább a nyári tempóhoz és az átalakul...
Mi a jó arculat titka?
Az arculatunkkal találkozik először a látogató. Lehet, hogy gyakorlatilag egy landing page-re érkezik, de ott nem ...
Az offline marketing is nyerő lehet neked, ha…
Online marketing nélkül ma komoly hátrányban van a vállalkozásod, de ez nem azt jelenti, hogy ne lenne érdemes of...
A marketing alapjai, a marketing lényege
A marketing sok esetben sok ember számára érthetetlen vagy félreértelmezik, ezért úgy gondoljuk, hogy mindenképp...