5 pont a tartalommarketingnek!

tartalommarketing mellett

5 pont a tartalommarketingnek!

Megmutatjuk, mi történt volna a cégeddel, ha fél évvel ezelőtt elkezdted volna a tartalommarketinget…

Előrébb sorolt a Google
Mert a robotok a saját, egyedi tartalmat nézik és a webhelyen töltött időt, de erről itt írtunk bővebben.

Szakértő státuszt építettél
Ha havonta 8 poszt került volna ki az oldaladra, akkor ma már 48 cikk lenne az oldaladon, ami már ránézésre is azt sugallja, hogy értesz a szakmádhoz.

Szelíd értékesítés
A tartalommarketing olyan szelíden értékesít, hogy még a “reklámblokkolók” számára is befogadható, hiszen elsősorban értéked ad.

Bizalmat építettél
A hasznos tartalom a célközönség számára a legfontosabb bizalomépítő elem. Ennek eredményeként a fogyasztóid a termékeid, vagy szolgáltatásod iránt is bizalmat táplálnak, kialakult a lojalitás. (Visszatérő vásárlók lettek.)

Folyamatosan fenntartottad a figyelmet
Folyamatosan új és egyedi tartalamat szolgáltatsz, ami segít visszatérő látogatókhoz jutnod és a közösségi médiákban is szárnyra kaphat egy-egy bejegyzés, ami segít új érdeklődőket szerezni.

+ TIPP

A jó hír, hogy ha elkezded most akkor a következő fél évben te is élvezheted a tartalommarketing előnyeit. Ebben tudunk segíteni is, itt tudod felvenni velünk a kapcsolatot.

Tetszett a cikk? Oszd meg vagy írd meg véleményed ezzel kapcsolatban, fűzz a témához egyéb infót!