
14 dec A brandépítés nem csak rizsa…
Miért a Starbucks a legdrágább kávézó? Miért akar mindenki iPhonet? Miért fontos, hogy márkás ruhát hordjunk? Mert a vásárlók egy márkán keresztül kommunikálják, hogy kik ők. Mi a státuszuk, miben hisznek.
Ez a brandépítés lényege.
Mi a brand?
Az, aki brandet épít a vállalkozásának, az nem csak a vásárlókat, hanem a vásárlók hűségét kapja meg. A brandépítéssel adod meg a lelkét a termékednek.
Miért fontos?
A brandépítéssel megkülönbözteted a cégedet a konkurensedtől. Lehet, hogy ugyanaz a terméketek, de az életérzés megkülönböztet.
0. lépés
Meg kell találnod azt a pontot, ami megkülönböztet a konkurenciádtól. Ez a 0. lépés.
1. lépés
A következő lépés, hogy pontosan megismerd a vásárlóidat: nemüket, korukat, érdeklődési körüket stb. Tudnod kell mire vágynak. Enélkül nem tudsz márkát építeni.
2. lépés
A 0. és az 1. pontot gyúrd össze és határozd meg ki is vagy te! Mi a lelke a brandednek.
Nem gyümölcslevet kell eladnod, hanem az egészséget, a vitalitást, az életérzést.
3. lépés
Meg kell alkotnod az ehhez szükséges arculatot és és kommunikációs stratégiát! Mindezt a buyer personádra építsd. Az ő szavait kell használnod, az ő ízlésének érdemes “megfelelned”.
Ha ez a 3+1 lépés megvan, már bőven megelőzted a konkurenciádat. Sokan elkövetik azt a hibát ugyanis, hogy csak terméket árulnak. Vásárlóik lesznek, míg annak, aki életérzést kommunikál, követői. Ez nem csak rizsa. Ezt csinálja minden jól működő márka. Gondold végig! Nincs kivétel!
Tetszett a cikk? Oszd meg vagy írd meg véleményed ezzel kapcsolatban, fűzz a témához egyéb infót!
Mobil app-ot marketingre használjuk?
Egy jó mobil app a marketing terv részét képezi, de önmagában kevés és költséges. Célja az ügyfélszerzés, ...
(Marketing) Lehetőségek Karácsonykor…
tt a karácsony, ami cégednek egy remek lehetőség arra, hogy közelebb kerüljön a vásárlóidhoz. Míg mások akci...
2017 online marketing trendeszközei 7 pontban
1. Videómarketing Egyértelműen tarolnak a videós tartalmak. Erről gondoskodik a Facebook is, aki a logaritmusát a ...
A brandépítés nem csak rizsa…
Miért a Starbucks a legdrágább kávézó? Miért akar mindenki iPhonet? Miért fontos, hogy márkás ruhát hordjunk?...
Webshopoknak videómarketing!
2017 a videómarketing éve volt, úgyhogy nem kérdés, hogy érdemes bevetni ezt a csatornát is a leendő vevőid meg...
Névjegykártya marketing eszköz, ahogyan mi látjuk!
Egy személyesen átadott névjegykártya jó eséllyel hoz “konverziót”, hiszen személyes benyomást is adtunk me...
Employer branding és amit tudni érdemes róla…
Gondolom találkoztál már a problémával, hogy mennyire nehéz ma jó szakembert találni. Ismerd meg az employer bra...
Hírlevél. Kiknek, miért és hogyan?
A hírlevél a múlté! Mondják azok, akiknek sikertelen az e-mail marketingjük. Ne azzal foglalkozzunk, hogy ki, mit ...
Miért hasznos a Google AdWords?
Ha beírod a cégedre legjellemzőbb kulcsszót a Google-be, hányadik helyen jelensz meg? Tételezzük fel, hogy kézm...
Hogyan építsünk fel egy landing oldalt?
A landing oldal egy jó lehetőség, hogy a termékedet vagy szolgáltatásodat értékesítsd. Azonban a konverziók it...
10 érv a marketingügynökség mellett
Minden vállalkozásnál van egy pont, ahol meg kell állni és döntést kell hozni a marketingről. Mert a marketing e...
Holtszezon! Nyaralás! Mivel növelhetjük mégis bevételünket?
Az uborkaszezonban sem kell(ene) lemondani az ügyfelekről. Alkalmazkodjunk inkább a nyári tempóhoz és az átalakul...
Mi a jó arculat titka?
Az arculatunkkal találkozik először a látogató. Lehet, hogy gyakorlatilag egy landing page-re érkezik, de ott nem ...
Az offline marketing is nyerő lehet neked, ha…
Online marketing nélkül ma komoly hátrányban van a vállalkozásod, de ez nem azt jelenti, hogy ne lenne érdemes of...
A marketing alapjai, a marketing lényege
A marketing sok esetben sok ember számára érthetetlen vagy félreértelmezik, ezért úgy gondoljuk, hogy mindenképp...