27 okt A posztolás szakma, művészet vagy bárki csinálhatja?
A Social media managert talán a legegyszerűbb lespórolni a cégeknek. Mert Facebookja mindenkinek van (talán Instagramja, Snapchatja és LinkedIn profilja is), oda pedig posztolni bárki tud.
El is mondjuk gyorsan, mi lesz abból, ha a cég közösségi média felületeit “bárki” kezeli. Heteken, hónapokon belül cicás képek, vicces videók és motiváló idézetek fogják jelenteni a céged közösségi kommunikációját.
Ezek a tartalmak valóban képesek szép számú LIKE-ot hozni, de semmit nem tesz hozzá a brandedhez (márkádhoz). Márpedig éppen azért vagy az online felületeken, hogy erősítsd azt!
A posztolás olyan munka, ami ha jól csinálod, szárnyakat ad a cégednek, ha rosszul, akkor rombolja, amit eddig felépítettél. 2 milliárd felhasználója van a Facebooknak és a magyarok több, mint a fele aktívan használja a felületet. Közülük bárki láthatja a posztunkat. Egy ilyen nagyközönség előtt nem mindegy, hogy miről posztolsz.
A Social media manager fontossága tehát vitathatatlan. Ő nem csak posztolgat egész nap, hanem tudja, mikor kell posztolni, mert ismeri (méri) a közönséged szokásait. Olyan tartalmat állít elő, ami építi a brandedet, de ha kell szórakoztat, ha kell elgondolkodtat. Mert ismeri az alapvető emberi érzelmeket, amelyekre hatnia kell.
TIPP
Mi a jó Social media szakember ismérve? Nem csak úgy átveszi a posztolást, hanem stratégiával áll elő. (Mert posztolni tényleg bárki tud.)
Tetszett a cikk? Oszd meg vagy írd meg véleményed ezzel kapcsolatban, fűzz a témához egyéb infót!
Insta sztorik sikeressége
A mi történetünk Az Insta story valamivel több, mint pusztán egy általános poszt a Facebook oldalunkra. Nagyobb s...
A LinkedIn professzionalizmusai
A LinkedIn a Facebook-hoz és Instagram-hoz hasonló platform azzal a lényeges különbséggel, hogy míg utóbbi kett...
Valóban eltűnnek a like-ok a közösségi oldalakról?
Először idén tavasszal röppent fel a hír, hogy az Instagram megreformálja a like-olás szabályait. Ez gyakorlatil...
Mi fán terem ez a TikTok?
A TikTok egy olyan mobiltelefonos videómegosztó program, amellyel 15 másodperces kreatív kisvideókat lehet készít...
Hipp-hopp, itt az Instagram-shop
Az Instagram ma már nem a jövő, hanem a jelen meghatározó közösségi média felületeinek egyike. De nemcsak a c...
A Youtube sem akar lemaradni – ezekkel az újításokkal köszöntötte az évet
Tagadhatatlan, hogy a videók korát éljük, amelynek egyik legjelentősebb platformja a Youtube. Néhány évvel ezel...
Turbózd fel Instagram fiókod 5 lépésben!
1,5 millió felhasználót tudhat magáénak itthon is az Instagram. Egy percig sem kérdés, hogy a cégként is jelen ...
Facebook csoportok, de miért is?
A Facebook folyamatosan figyeli a felhasználók viselkedését, aminek a sok hasznos fejlesztés az eredménye. Ilyen p...
2017 online marketing trendeszközei 7 pontban
1. Videómarketing Egyértelműen tarolnak a videós tartalmak. Erről gondoskodik a Facebook is, aki a logaritmusát a ...
Kik azok az influencerek, és miért érdemes együttműködnöd velük?
Az influencerek, másnéven véleményvezérek, azok a bloggerek, vloggerek vagy celebek, akik sikeresen felkeltették e...
A posztolás szakma, művészet vagy bárki csinálhatja?
A Social media managert talán a legegyszerűbb lespórolni a cégeknek. Mert Facebookja mindenkinek van (talán Instagr...
Yes! Remarketing Instagramon is! Pillecukor…
Mostantól azok sem feledkezhetnek meg rólunk, akik az Instagramon érdeklődtek már a cégünk iránt. Megérkezett u...
Facebook hírfolyam: spammerek kizárva!
Rengeteg időt tud elvenni az, amikor az ismerőseink telespammelik a hírfolyamunkat. Ez a gyakorlatban azt jelenti, ho...
Mi fán terem a Snapchat és van-e jövője?
A Snapchat szöveg, kép és videó küldésére használt mobilos applikáció, ami a fiatalok körében (átlagéletko...
Vannak a nyereményjátékoknak veszélyei a közösségi médiában!
A nyereményjátékok igen népszerű ötletnek számítanak, hiszen az emberek ajándékokért, nyereményekért szíve...
Mit rejt a webáruházak számára a közösségi média?
A közösségi oldalak kiváló megoldást nyújtanak a potenciális vásárlók megszerzésére. A marketing-kommuniká...
A közösségi média nézőpontokból
A közösségi média vagy ahogy angolul szokták nevezni, social media a közösségért van, a felhasználó áll a k...
Google+, mint kiaknázatlan közösségi média lehetőség cégeknek
Talán mindenki számára jól ismert a Google+ platform, amelyet akár nap, mint nap is használunk, akár cégként, a...