
05 okt Hírlevél. Kiknek, miért és hogyan?
A hírlevél a múlté! Mondják azok, akiknek sikertelen az e-mail marketingjük.
Ne azzal foglalkozzunk, hogy ki, mit mond, hanem csak csináljuk! Miért? Hogyan? Kinek? Lássuk!
Kinek?
Csak annak küldjünk hírlevelet, aki feliratkozott a listánkra. Nem érdemes listát venni, inkább legyen egy csali-termékünk, másnéven lead magnet-ünk, amivel valami értéket adunk az érdeklődőknek, akik cserébe megadják az e-mail címüket. Jó lead magnet például az e-book, de lehet egy belépő szintű termék is.
TIPP: A lead magnet landing oldalra való. Ehhez itt adunk segítséget.
Hogyan?
A listánkat mindig gondozzuk, válogassuk szét az aktív és kevésbé aktív tagokat. Ne akarjunk mindenkinek ugyanolyan ajánlattal előállni a hírlevélben, mert az rontja a konverziókat. Attól függően, hogy mit ajánlunk, bontsuk szét a listát, akár nemekre, korra, érdeklődésre.
TIPP: A levél tárgya a megnyitást szolgálja, a levél tartalma az átkattintást, és csak a weboldal értékesítsen. Ne akarjunk már a tárgyban eladni!
Miért?
Mert a hírlevél a legolcsóbb és legjobb marketingeszköz a kezünkben (- na jó, még van talán más is, de erről később cikkezünk). Ha jól csináljuk a konverziók szárnyalnak, az érdeklődők értéket kapnak, mi pedig folyamatosan a figyelmükbe férkőzhetünk.
TIPP: Az emberek e-mail fiókjába jutni nagy érték. Ezért ne spammelj, hanem adj értéket! Leveled legyen érdekes, értékes és figyelemfelkeltő. Ez nem egyszerű, de megéri tökéletesre csiszolni az e-mail marketingedet.
Biztosra szeretnél menni? Segítségért akár hozzánk is fordulhatsz ezen az oldalon… Ha pedig tetszett a cikk, oszd meg bátran, mi örülünk neki!
Mire figyelj idén a weboldaladdal kapcsolatban?
A weboldalakkal kapcsolatos trendek hihetetlenül gyorsan változnak, az egyik évben felkapott sablonok, színek és el...
Mobil app-ot marketingre használjuk?
Egy jó mobil app a marketing terv részét képezi, de önmagában kevés és költséges. Célja az ügyfélszerzés, ...
(Marketing) Lehetőségek Karácsonykor…
tt a karácsony, ami cégednek egy remek lehetőség arra, hogy közelebb kerüljön a vásárlóidhoz. Míg mások akci...
A weboldal elemeire vonatkozó elvárások
A weblapokkal szemben is vannak bizonyos követelmények, talán nem annyira szigorú, mint a webáruházak esetében, d...
A webshopokra vonatkozó alapvető követelmények
Ha webáruház nyitásában gondolkodunk, akkor több követelménnyel is számolnunk érdemes, bár ez a meglévő webs...
2017 online marketing trendeszközei 7 pontban
1. Videómarketing Egyértelműen tarolnak a videós tartalmak. Erről gondoskodik a Facebook is, aki a logaritmusát a ...
A brandépítés nem csak rizsa…
Miért a Starbucks a legdrágább kávézó? Miért akar mindenki iPhonet? Miért fontos, hogy márkás ruhát hordjunk?...
Webshopoknak videómarketing!
2017 a videómarketing éve volt, úgyhogy nem kérdés, hogy érdemes bevetni ezt a csatornát is a leendő vevőid meg...
Névjegykártya marketing eszköz, ahogyan mi látjuk!
Egy személyesen átadott névjegykártya jó eséllyel hoz “konverziót”, hiszen személyes benyomást is adtunk me...
Employer branding és amit tudni érdemes róla…
Gondolom találkoztál már a problémával, hogy mennyire nehéz ma jó szakembert találni. Ismerd meg az employer bra...
Hírlevél. Kiknek, miért és hogyan?
A hírlevél a múlté! Mondják azok, akiknek sikertelen az e-mail marketingjük. Ne azzal foglalkozzunk, hogy ki, mit ...
Miért hasznos a Google AdWords?
Ha beírod a cégedre legjellemzőbb kulcsszót a Google-be, hányadik helyen jelensz meg? Tételezzük fel, hogy kézm...
Hogyan építsünk fel egy landing oldalt?
A landing oldal egy jó lehetőség, hogy a termékedet vagy szolgáltatásodat értékesítsd. Azonban a konverziók it...
10 érv a marketingügynökség mellett
Minden vállalkozásnál van egy pont, ahol meg kell állni és döntést kell hozni a marketingről. Mert a marketing e...
Holtszezon! Nyaralás! Mivel növelhetjük mégis bevételünket?
Az uborkaszezonban sem kell(ene) lemondani az ügyfelekről. Alkalmazkodjunk inkább a nyári tempóhoz és az átalakul...
Mi a jó arculat titka?
Az arculatunkkal találkozik először a látogató. Lehet, hogy gyakorlatilag egy landing page-re érkezik, de ott nem ...
Az offline marketing is nyerő lehet neked, ha…
Online marketing nélkül ma komoly hátrányban van a vállalkozásod, de ez nem azt jelenti, hogy ne lenne érdemes of...
Mik a jó webfejlesztő ismérvei?
Mindenki jó webfejlesztőnek ígéri magát. Laikusként nehéz dolgunk van, ha erről meg szeretnénk bizonyosodni, mi...
WordPress frissítés! Tegyük vagy ne tegyük?
A legújabb verziók, mint a WordPress 4.7.5 első ránézésre új felhasználói lehetőséget ad, de e mögött mindi...
Online marketinghez hasznos google termékek
A keresőóriás, vagyis a Google megalkotóinak ötlete még napjainkban is megállja a helyét, folyamatosan fejlődik...
A marketing alapjai, a marketing lényege
A marketing sok esetben sok ember számára érthetetlen vagy félreértelmezik, ezért úgy gondoljuk, hogy mindenképp...