Hírlevél. Kiknek, miért és hogyan?

e-mail hírlevél

Hírlevél. Kiknek, miért és hogyan?

A hírlevél a múlté! Mondják azok, akiknek sikertelen az e-mail marketingjük.

Ne azzal foglalkozzunk, hogy ki, mit mond, hanem csak csináljuk! Miért? Hogyan? Kinek? Lássuk!

Kinek?

Csak annak küldjünk hírlevelet, aki feliratkozott a listánkra. Nem érdemes listát venni, inkább legyen egy csali-termékünk, másnéven lead magnet-ünk, amivel valami értéket adunk az érdeklődőknek, akik cserébe megadják az e-mail címüket. Jó lead magnet például az e-book, de lehet egy belépő szintű termék is.
TIPP: A lead magnet landing oldalra való. Ehhez itt adunk segítséget.

Hogyan?

A listánkat mindig gondozzuk, válogassuk szét az aktív és kevésbé aktív tagokat. Ne akarjunk mindenkinek ugyanolyan ajánlattal előállni a hírlevélben, mert az rontja a konverziókat. Attól függően, hogy mit ajánlunk, bontsuk szét a listát, akár nemekre, korra, érdeklődésre.

TIPP: A levél tárgya a megnyitást szolgálja, a levél tartalma az átkattintást, és csak a weboldal értékesítsen. Ne akarjunk már a tárgyban eladni!

Miért?

Mert a hírlevél a legolcsóbb és legjobb marketingeszköz a kezünkben (- na jó, még van talán más is, de erről később cikkezünk). Ha jól csináljuk a konverziók szárnyalnak, az érdeklődők értéket kapnak, mi pedig folyamatosan a figyelmükbe férkőzhetünk.

TIPP: Az emberek e-mail fiókjába jutni nagy érték. Ezért ne spammelj, hanem adj értéket! Leveled legyen érdekes, értékes és figyelemfelkeltő. Ez nem egyszerű, de megéri tökéletesre csiszolni az e-mail marketingedet.

Biztosra szeretnél menni? Segítségért akár hozzánk is fordulhatsz ezen az oldalon… Ha pedig tetszett a cikk, oszd meg bátran, mi örülünk neki!