influencer marketing

Kik azok az influencerek, és miért érdemes együttműködnöd velük?

Az influencerek, másnéven véleményvezérek, azok a bloggerek, vloggerek vagy celebek, akik sikeresen felkeltették egy közönség figyelmét és ezt a figyelmet folyamatosan fenntartják frissülő tartalmakkal.
Rengeteg követővel rendelkeznek, jól használják ki a social media erejét, jelen vannak Facebookon, Instagramon, YouTube-n és blogfelületeken, mindenhol, ahol szükséges és érdemes. Magyarországon Kasza Tibi számít az elsőszámú influencernek.

Az influencerekkel való együttműködés világtrendnek számít a marketing világában.

A dolog egyszerű.
Gyakorlatilag nincs más dolgunk, mint megkeresni a termékünkhöz vagy szolgáltatásunkhoz legjobban passzoló véleményvezért és kapcsolatba lépni vele. Megállapodást követően népszerűsíteni kezdi a termékünket, bemutatja, ajánlja a követőinek.

Mi a titok?
Az emberek a szájról szájra hagyomány hívei, sokkal szívesebben használják azokat a termékeket, szolgáltatásokat, amit egy ismerősük ajánlott. Egy influencer épp ilyen, az ő szava hiteles és bizalmat érdemlő.

Olyannyira, hogy a MediaPost felmérése alapján a 18-34 éves korosztály 70 %-a hisz a véleményvezérek ajánlásainak.

+TIPP

Az egyre növekvő reklámzaj ellen jelenleg a legjobb megoldás az influencerekkel való együttműködés. Nem érdemes késlekedni, mert ma még szabad a véleményvezér, ám holnap lecsaphat rá a konkurensed…

Comments are closed.