(Marketing) Lehetőségek Karácsonykor…

Karácsonyi hangulat

(Marketing) Lehetőségek Karácsonykor…

tt a karácsony, ami cégednek egy remek lehetőség arra, hogy közelebb kerüljön a vásárlóidhoz. Míg mások akcióznak, Te inkább válj szerethető és vonzó branddé, ezzel emelve az év végi bevételeidet!

1.Mondd, hogy ő is fontos!

A vásárlói pszichológiát figyelembe véve megállapítható, hogy karácsony táján nem csak szeretteinknek vásárolunk, magunkat is szívesen jutalmazzuk meg. A legjobb, ha ez a jutalmazás a te oldaladat böngészve aktivizálódik, ez pedig csak rajtad múlik! Egy személyesen ható üzenet, hírlevél mind jó eszköz erre!

2.Hass az érzelmekre!

Az ünnepekkor sokkal dominánsabb az érzelmi döntés, mint a racionális. Érdemes a kommunikációdat is ementén alakítani. Most nem az a lényeg, hogy “120 LED-es égősor”, hanem az, hogy “Képzeld el, ahogy a gyermekeid szemében csillog a karácsonyfa fénye!”.

3.Adj értéket!

A csalitermékedet, letölthető ajándékodat, kuponodat öltöztesd ünnepi díszbe, magyarán aktuálizáld karácsonyra. Legyen hasznos a buyer persona számára erre az időszakra, növeld az elköteleződést ezzel! (És gyűjts új, releváns e-mail címeket!)

4.Nevettess meg!
A nevetés kikapcsolja az agyakban a reklám érzését, ezért érdemes számolni vele! Egy céges videó, üzenet, egy karácsonyi poszt nyugodtan lehet ezúttal vicces, nem kell mindig komolynak lenni. Megfigyelhetted, hogy a nagy brandek is így tervezik a reklámfilmjeiket: humoros vagy igazán szívhezszóló üzeneketek adnak át a reklámjaikban, melyeket az egész világ vár évről évre.

TIPP

Ne felejtsd el a karácsonyi kampányodba is beletervezni valamit, ami megkülönböztet a konkurensedtől. Persze, ez egész évre egy jó tanács!

Tetszett a cikk? Oszd meg vagy írd meg véleményed ezzel kapcsolatban, fűzz a témánkhoz plusz infót!