27 dec (Marketing) Lehetőségek Karácsonykor…
tt a karácsony, ami cégednek egy remek lehetőség arra, hogy közelebb kerüljön a vásárlóidhoz. Míg mások akcióznak, Te inkább válj szerethető és vonzó branddé, ezzel emelve az év végi bevételeidet!
1.Mondd, hogy ő is fontos!
A vásárlói pszichológiát figyelembe véve megállapítható, hogy karácsony táján nem csak szeretteinknek vásárolunk, magunkat is szívesen jutalmazzuk meg. A legjobb, ha ez a jutalmazás a te oldaladat böngészve aktivizálódik, ez pedig csak rajtad múlik! Egy személyesen ható üzenet, hírlevél mind jó eszköz erre!
2.Hass az érzelmekre!
Az ünnepekkor sokkal dominánsabb az érzelmi döntés, mint a racionális. Érdemes a kommunikációdat is ementén alakítani. Most nem az a lényeg, hogy “120 LED-es égősor”, hanem az, hogy “Képzeld el, ahogy a gyermekeid szemében csillog a karácsonyfa fénye!”.
3.Adj értéket!
A csalitermékedet, letölthető ajándékodat, kuponodat öltöztesd ünnepi díszbe, magyarán aktuálizáld karácsonyra. Legyen hasznos a buyer persona számára erre az időszakra, növeld az elköteleződést ezzel! (És gyűjts új, releváns e-mail címeket!)
4.Nevettess meg!
A nevetés kikapcsolja az agyakban a reklám érzését, ezért érdemes számolni vele! Egy céges videó, üzenet, egy karácsonyi poszt nyugodtan lehet ezúttal vicces, nem kell mindig komolynak lenni. Megfigyelhetted, hogy a nagy brandek is így tervezik a reklámfilmjeiket: humoros vagy igazán szívhezszóló üzeneketek adnak át a reklámjaikban, melyeket az egész világ vár évről évre.
TIPP
Ne felejtsd el a karácsonyi kampányodba is beletervezni valamit, ami megkülönböztet a konkurensedtől. Persze, ez egész évre egy jó tanács!
Tetszett a cikk? Oszd meg vagy írd meg véleményed ezzel kapcsolatban, fűzz a témánkhoz plusz infót!
Love brand, de mit is jelent valójában?
Egyre inkább kezd beépülni a köztudatba a „love brand”, azaz a „szerelemmárka” kifejezés. Modern korunk te...
Mi is az a „gamifikáció”?
Honnan származik ez a szó? A gamifikáció az angol „game”, azaz „játék” szóból ered, tehát összességé...
Miért elengedhetetlen a marketing egy cég életében?
Marketing és reklám ugyanaz? A reklám és a marketing között különbség van. A reklám többnyire egy figyelemfel...
Értékesítési tölcsér a marketingben
A marketing és az értékesítési terület egyik egyre felkapottabb kifejezése a „sales funnel” (azaz értékesí...
A kérdéslista, ami segít körülírni a buyer persona-t
Marketingesként, cégvezetőként biztosan hallottad már a buyer persona kifejezést, ami gyakorlatilag a célcsoporto...
Élet a GDPR után – ezt az 5+1 dolgot feltétlenül tudnod kell
május 25. rettegett dátum volt az online térben aktívaknak. Ekkor vált ugyanis kötelezővé a gyakorlatban a GDPR,...
A marketing egyenlő az értékesítéssel?
Egy tévéreklám vagy plakát csak akkor tekinthető sikeresnek, ha eladásokat generál? És mi a helyzet a Facebook p...
Mobil app-ot marketingre használjuk?
Egy jó mobil app a marketing terv részét képezi, de önmagában kevés és költséges. Célja az ügyfélszerzés, ...
(Marketing) Lehetőségek Karácsonykor…
tt a karácsony, ami cégednek egy remek lehetőség arra, hogy közelebb kerüljön a vásárlóidhoz. Míg mások akci...
2017 online marketing trendeszközei 7 pontban
1. Videómarketing Egyértelműen tarolnak a videós tartalmak. Erről gondoskodik a Facebook is, aki a logaritmusát a ...
A brandépítés nem csak rizsa…
Miért a Starbucks a legdrágább kávézó? Miért akar mindenki iPhonet? Miért fontos, hogy márkás ruhát hordjunk?...
Webshopoknak videómarketing!
2017 a videómarketing éve volt, úgyhogy nem kérdés, hogy érdemes bevetni ezt a csatornát is a leendő vevőid meg...
Névjegykártya marketing eszköz, ahogyan mi látjuk!
Egy személyesen átadott névjegykártya jó eséllyel hoz “konverziót”, hiszen személyes benyomást is adtunk me...
Employer branding és amit tudni érdemes róla…
Gondolom találkoztál már a problémával, hogy mennyire nehéz ma jó szakembert találni. Ismerd meg az employer bra...
Hírlevél. Kiknek, miért és hogyan?
A hírlevél a múlté! Mondják azok, akiknek sikertelen az e-mail marketingjük. Ne azzal foglalkozzunk, hogy ki, mit ...
Miért hasznos a Google AdWords?
Ha beírod a cégedre legjellemzőbb kulcsszót a Google-be, hányadik helyen jelensz meg? Tételezzük fel, hogy kézm...
Hogyan építsünk fel egy landing oldalt?
A landing oldal egy jó lehetőség, hogy a termékedet vagy szolgáltatásodat értékesítsd. Azonban a konverziók it...
10 érv a marketingügynökség mellett
Minden vállalkozásnál van egy pont, ahol meg kell állni és döntést kell hozni a marketingről. Mert a marketing e...
Holtszezon! Nyaralás! Mivel növelhetjük mégis bevételünket?
Az uborkaszezonban sem kell(ene) lemondani az ügyfelekről. Alkalmazkodjunk inkább a nyári tempóhoz és az átalakul...
Mi a jó arculat titka?
Az arculatunkkal találkozik először a látogató. Lehet, hogy gyakorlatilag egy landing page-re érkezik, de ott nem ...
Az offline marketing is nyerő lehet neked, ha…
Online marketing nélkül ma komoly hátrányban van a vállalkozásod, de ez nem azt jelenti, hogy ne lenne érdemes of...
A marketing alapjai, a marketing lényege
A marketing sok esetben sok ember számára érthetetlen vagy félreértelmezik, ezért úgy gondoljuk, hogy mindenképp...