Miről írjak a céges hírlevelemben?

Miről írjak a céges hírlevelemben?

Azt már tisztáztuk, hogy a hírlevél nem halott. Épp ellenkezőleg, a segítségével kampányokat, sőt cégeket menthetsz meg – persze csak akkor, ha jól használod. Az alapokról már beszéltünk egy korábbi cikkünkben, most pedig arról lesz szó, milyen apropóból kerülhet sor a kiküldésre.

Újdonság bemutatása

Értesítsd a célközönségedet, ha a portfóliód új termékkel vagy szolgáltatással bővül! A levélben leírhatod, milyen problémát old meg, milyen előnyei vannak, hogyan tudják megrendelni és a legjobb, ha mindezt véleményekkel tudod alátámasztani.

A hosszúságra vonatkozóan nehéz konkrétumot mondani. Fontos, hogy ismerd azokat, akiknek írsz, hiszen vannak, akik a rövidebb levelekre reagálnak és van olyan eset, amikor a kifejezetten hosszúak működnek.

Akcióra való felhívás

A legtöbb cég – valószínűleg te is – él az akciók erejével. Ennek a terméktől vagy szolgáltatástól függően eltérő célja lehet, például az eladások növelése, egy kifutó termék kiárusítása egy szolgáltatás esetén pedig az ügyfélkör bővítése.

A hírlevél tartalmazza, miért döntöttél az akció mellett, meddig tart, milyen mértékű és hol lehet élni vele.

Céges hírek

Napjainkban az emberek már nem egy márkához akarnak tartozni. Személyesebb kapcsolatra vágynak és érdekli őket, mi van egy vállalat falain belül, milyen értékeket vallanak, hogyan telnek a mindennapok, vagyis be akarnak pillantani a kulisszák mögé.

Éppen ezért, ha új hír van a cégedről – új emberrel bővül a csapat, büszkék vagytok egy projektre – , akkor azt nyugodtan megoszthatod az ügyfeleiddel is. Persze nem arról van szó, hogy térj ki minden részletre. Vedd figyelembe, mennyire bizalmas a viszony a közönségeddel.

Értesítés a blogbejegyzésről

Erről nagyon sokan megfeledkeznek, pedig minél több platformon kommunikálod, hogy új cikk érhető el az oldaladon, annál többen fogják elolvasni. Ezek a típusú levelek általában rövidek, tartalmazhatnak egy részletet és minden esetben továbbviszik az olvasót a teljes bejegyzésre. Küldhetsz levelet minden cikkről vagy heti/havi szinten egy-egy összefoglalót.

+ TANÁCS

A legjobb szövegírók is küldtek ki rosszul teljesítő hírlevelet, de ezekből tanulták meg, mi hoz eredményt. Éppen ezért legyél türelmes magaddal szemben és tanulj a hibákból.

A másik tanácsunk, hogy szánj elég időt a megírásra. Az összecsapott munka valószínűleg rosszul fog teljesíteni, mert nem lesz elég összeszedett, kimaradhatnak belőle fontos részek, ez pedig meglátszik a rosszabb megnyitási és átkattintási arányokon. Azonban a rosszul kiküldött hírlevél is jobb, mint a postaládában, piszkozatban ragadt.

Ha a hírlevél írását kiszerveznéd, írj nekünk és összeállítjuk, megírjuk a cégedre szabva!