Mit jelent a tartalommarketing igazából?

online marketing tartalom írása

Mit jelent a tartalommarketing igazából?

A direktértékesítés a vásárlók igényeit (ha csak nem impulzív vásárlásról van szó), ma már nem elégítik ki. Tartalom- és nem reklámfogyasztóvá válunk, ehhez pedig a cégeknek is alkalmazkodni szükséges. A tartalommarketing (másnéven content marketing) elkezdéséhez a céges blog írása a tökéletes lépés. Válassz releváns tartalmat, ne a termékedről, annak felhasználásáról mesélj, inkább taníts, mint értékesíts ezekben a posztokban! (A cikk hossza általában 2000-4000 karakter.)

Weboldaldra érkező látogatók pozitív impulzust szereznek, láthatóan folyamatosan gondozod az oldalt, a cikkek frissek és naprakészek, ez bizalmat gerjeszt. Releváns tartalomgyártásban a látogatóid fejében az általad kínált termék vagy szolgáltatás szakértőjévé válsz.

Céges bloggal láthatóan profi leszel abban, amit csinálsz.

A Google a minap tette közzé az új rangsorolási faktorokat, amiben a weboldalon töltött idő a második helyre, a tartalom hossza pedig az 5. helyre került. Mi sem támasztja jobban alá a tartalommarketing fontosságát, az egyedi tartalom gyártását, a céges blog indítását. Jó tartalommal a látogatót az oldalon tartod, emlékezetessé válsz. A blogon túl, szövegezd az oldalad egyedi módon, merd használni a storytelling erejét, beszélj az emberekhez, mert hosszútávon ez hoz stabil növekedést.

Kik használják a tartalommarketinget? Kis és középvállalkozók, akik a konkurenciájuk elé szeretnének kerülni. A nagyok közül pedig a CocaCola, a Microsoft, a Tchibo, a Deichmann, a Lidl és még sorolhatnánk. 

A tartalomgyártás nem egy szükséges rossz, hanem versenyelőny. Élj vele!