
12 Már Turbózd fel Instagram fiókod 5 lépésben!
1,5 millió felhasználót tudhat magáénak itthon is az Instagram. Egy percig sem kérdés, hogy a cégként is jelen kell lenned. Ehhez a jelenléthez adunk most 5 hasznos tippet!
1. Mutasd be a termékeidet!
Használat közben készíts képeket és posztold őket! Mi lehet hitelesebb annál, hogy a munkatársak is a termékeiteket használják?! De egy konzultációról, ügyféllel készült közös kép is pozitív hatást kelt.
2. Szivárogtass belsős képeket!
Az employer brandingről már írtunk, ehhez kapcsolódik ez a tipp is. Merd megmutatni a munkatársaidat meeting, kávézás vagy céges buli közben. Légy vonzó munkáltatóként is!
3. Vond be a követőidet!
Az Instagram Stories lehetőséget nyújt szavazásra. Egy új termék bevezető kampányába remekül beilleszthető, interaktív módon.
4. Adj valami plusz!
Ne posztold minden közösségi felületen ugyanazt! Miért követnének mindenhol, ha duplikált tartalommal találkoznak? Instán veheted lazábbra a stílust. Lazítsd ki a nyakkendőt!
5. Tartalomstratégiába illő kommunikáció
Ez egy haladó szintű tipp. Amikor megalkotod a tartalomstratégiádat (blog, közösségi kommunikáció, hírlevél), akkor kalkulálj az Instagrammal is. Ez megkönnyíti a munkádat, nem kell 2 naponta azon gondolkoznod, hogy mit posztolj. Plusz egységessé teszi a brandedet.
+TIPP
A képeid legyenek ízlésesek! Erőltetett, rosssz minőségű képek inkább riasztóak, mint hívogatóak. Mérd fel a buyer personád ízlését és azt vedd alapul, amikor kialakítod a céges Instagramod arculatát!
Tetszett a cikk? Oszd meg vagy írd meg véleményed ezzel kapcsolatban, fűzz a témához egyéb infót!
Hipp-hopp, itt az Instagram-shop
Az Instagram ma már nem a jövő, hanem a jelen meghatározó közösségi média felületeinek egyike. De nemcsak a c...
A Youtube sem akar lemaradni – ezekkel az újításokkal köszöntötte az évet
Tagadhatatlan, hogy a videók korát éljük, amelynek egyik legjelentősebb platformja a Youtube. Néhány évvel ezel...
Turbózd fel Instagram fiókod 5 lépésben!
1,5 millió felhasználót tudhat magáénak itthon is az Instagram. Egy percig sem kérdés, hogy a cégként is jelen ...
Facebook csoportok, de miért is?
A Facebook folyamatosan figyeli a felhasználók viselkedését, aminek a sok hasznos fejlesztés az eredménye. Ilyen p...
2017 online marketing trendeszközei 7 pontban
1. Videómarketing Egyértelműen tarolnak a videós tartalmak. Erről gondoskodik a Facebook is, aki a logaritmusát a ...
Kik azok az influencerek, és miért érdemes együttműködnöd velük?
Az influencerek, másnéven véleményvezérek, azok a bloggerek, vloggerek vagy celebek, akik sikeresen felkeltették e...
A posztolás szakma, művészet vagy bárki csinálhatja?
A Social media managert talán a legegyszerűbb lespórolni a cégeknek. Mert Facebookja mindenkinek van (talán Instagr...
Yes! Remarketing Instagramon is! Pillecukor…
Mostantól azok sem feledkezhetnek meg rólunk, akik az Instagramon érdeklődtek már a cégünk iránt. Megérkezett u...
Facebook hírfolyam: spammerek kizárva!
Rengeteg időt tud elvenni az, amikor az ismerőseink telespammelik a hírfolyamunkat. Ez a gyakorlatban azt jelenti, ho...
Mi fán terem a Snapchat és van-e jövője?
A Snapchat szöveg, kép és videó küldésére használt mobilos applikáció, ami a fiatalok körében (átlagéletko...
Vannak a nyereményjátékoknak veszélyei a közösségi médiában!
A nyereményjátékok igen népszerű ötletnek számítanak, hiszen az emberek ajándékokért, nyereményekért szíve...
Mit rejt a webáruházak számára a közösségi média?
A közösségi oldalak kiváló megoldást nyújtanak a potenciális vásárlók megszerzésére. A marketing-kommuniká...
A közösségi média nézőpontokból
A közösségi média vagy ahogy angolul szokták nevezni, social media a közösségért van, a felhasználó áll a k...
Google+, mint kiaknázatlan közösségi média lehetőség cégeknek
Talán mindenki számára jól ismert a Google+ platform, amelyet akár nap, mint nap is használunk, akár cégként, a...