Yes! Remarketing Instagramon is! Pillecukor…

Yes! Remarketing Instagramon is! Pillecukor…

Mostantól azok sem feledkezhetnek meg rólunk, akik az Instagramon érdeklődtek már a cégünk iránt. Megérkezett ugyanis Instagramra is a remarketing!

Nem is olyan rég még csak weboldalunkra tudtunk remarketing hirdetéseket indítani, de ez mára már megváltozott. Az 1. lépés az volt, hogy a Facebook oldalunkon nézelődő látogatókat is meg tudtuk célozni, mostantól viszont Instagramon is megnyílt a lehetőség.

A gyakorlatban a hirdetés létrehozását a hirdetéskezelő felületén tudod megtalálni.
Egyéni célközönség létrehozásánál az “Aktivitás” lehetőséget választva nyílik meg az “Üzleti Instagram oldal aktivitás”, erre lesz szükség.

Amint látni fogod, 1 évre visszamenőleg lehet a célközönséget beállítani. Jelenleg, ne lepődj meg, csak júniusig látod, ennek oka, hogy ekkor vált elérhetővé ez a funkció.

Akikre célozni tudsz:

  • felkereste már az üzleti profilodat,
  • hirdetéssel vagy bejegyzéssel aktivitást mutatott (like komment),
  • üzenetet küldött,
  • mentette bármelyik tartalmadat.

Mint Facebookon, itt is figyeljünk arra, hogy a hirdetési kép és szöveg megfeleljen az Instagram előírt méreteinek!

TIPP

Az Instagram remarketingjének akkor tudunk igazán örülni, ha céges profilunk jelentős számú követővel bír, hiszen a számok ekkor tudnak érdemben megmutatkozni. Érdemes tehát tunningolni az Instát!